avklarat :D

För vi har tagit studenten , fy fan vad vi är bra :D .

idag är det den 15 juni 2009. idag är det första vardagen efter att skolan tog slut. idag är det sommarlov? eller semester ? vad heter det när man faktiskt inte ska börja skolan till hösten och inte heller har ett fast och dagligt jobb? för min enda semester vecka är vecka 29 då det bär av till Falsterbo. resterande veckor jobbar jag ju , ibland iaf. nog med dessa tankar och nu till lite update om studneten :)

Studentveckan har varit bland de bästa i livet. Klassen har umgåtts varje dag för planeringar och uppvärmningsfestande inför fredagen. Fredagen då allas liv inte längre kom att vara sammasvättsade via Nv3a. Under veckan hade vi knytkalas hos Micke, tältning som övergick till invasion hos Lisa, förfest hos Heidi och sedan Centrum, studentlunch, vilodag och flakpyntning innan Fredagen äntligen kom.

Vi började med en underbar champangefukost hos Henny som hon och hennes familj hade ordnat jätte bra. Sedan sista samlingen med klassen, kyrkaavslutning och taggning av utspring. Vårat utspring va helt klart bäst! Vi hade fyra confettibomber och bästa musiken, som var en remix av : get ready to rumble-leva livet-det är över nu. Och vårat flak hade bästa musikanläggningen tills det att vi råkade spränga högtalarna xD våra utmärkta lakan gick inte klaga på heller. Och vi var inte fulla, vi hade bara pollenallergi ! haha

Denna dagen kommer förbli oförglömlig, trots min väldigt lägliga förkylning var dagen underbar. Allt var lyckat! Hemma fick vi massa god mat och jag fick fina paket. de innehöll:
- en rosa digitalkamera
- en rosa kosta boda skål
- ID-make up
- halsband och mobilsmycke
- en ring
- skedar
- lite pengar
- champange glas
Jag tror inte jag har glömt nånting nu iaf :P allt var iaf jätte bra :) Tack alla.

Kvällens firande fortsatte först hos Nina, sedan på Sliver där det var full proppat med människor! En toppen kväll som även avslutades med efterfest hos Nina. Hemma var jag nog vid 4.30 nån gång. Trött som aset! Så i lördags sov jag till klockan tre , helt otroligt. Nu har jag iaf sammanfattat min underbara vecka lite kort . Så det är dags att ta tag i livet på riktigt nu.

/S  (bilder kommer)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Grattis till studenten! Så härligt va? Kramkram

2009-06-15 @ 21:54:35
URL: http://lovisarogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0