BFF

BFF är vad dagen har bestått av ( och lite nickeloden). i dubbel bemärkelse faktiskt. inte bara Paris puppet show på tv utan oxå att jag är hos Maria. jag har packat det mest nödvändiga inför sommarens flytt till henne. har en känsla av det blir många vändor hem innan jag har fått med allt jag vill ha med. nu klarar jag mej iaf nån dag. jag hade rätt om antagandet av blåmärken iaf , de är fler och kroppen mörbultat som aset. jag kan knappt röra mej. inte Maria heller för den delen. ändå så vill hon tvinga min mördade kropp och sin sletan kropp att gå hela vägen till stallet. orka gå när man har bil?

/S


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Ja det känns verkligen jättelessamt men det går över :) Glad midsommar på dig med Sara! Återträff snart tycker jag haha <3

2009-06-18 @ 20:21:19
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0