en inte så värst spännande dag

Alla spänningar i luften fick det att bli spänningar i mitt huvud. Har gått med huvudvärk hela dagen. Från morgon till kväll. Jag trodde det skulle gå över efter åskovädret, men icke. Det "lilla" åskovädret förstörde hela min dag så att säga. Jag och Camilla skulle precis rida iväg och vad händer.. ? jo det börjar vräka ner och åska mitt över oss. Så det blev bara en sväng bakom stallet sen fick vi vända igen. Det slutade ju aldrig åska heller, så vi fick ställa in ridandet tills ikväll. Stackars lilla vovven var livrädd när ja kom hem . Vi va livrädda tillsammans nerkrypna i sängen till åskan försvann. Jag hatar åska.

Imorgon är det studentfest. Taggning pågår :D
(att det kommer bli jobbigt på tidiga torsdagslektionerna det skiter vi i)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0