Ledigheten närmar sig :)

Sista jobbdagen innan några dagar med ledighet. Jag och Maria har bestämt oss för att åka till hennes sommarstuga i några dagar. OCH det ser ut som att det ska bli fint väder :) det händer nästan bara när jag jobbar, då har man inte möjlighet att utnyttja det fina vädret.

Idag har jag även varit en väldigt bra kompis. För idag är det Marias födelsedag :)
Och jag gjorde värsta frukosten på sängen till henne. Ny inköpta mackor med mycket gott innehåll, megastora muffins, kaffe och jordgubbar. Hennes present bestod av en chokladkaka och halstabletter :P
Jag hade ju inte hunnit köpa något paket, jag fick ju till och med akutfixa alkoholen till midsommaren. Tiden har verkligen inte räckt till. Så det ska bli jätte skönt med några lediga dagar.

Midsommar was fantastic <3 Det måste definitivt göras om!

/S

Kommentarer
Postat av: M

Du är bäst min älskade vän <3

2009-06-22 @ 00:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0