working day

Ännu en dag på jobbet avklarad. Trots att det ösregna nästintill hela mitt jobbpass så var kön till mjukglassen väldigt lång. Att folk orkar så och köa i regn och åska förstår jag inte riktigt. Vi hade iaf fullt upp hela tiden. Nu är jag trött som attans och borde sova. Men så var det ju Hannibal på tvn så jag har fastnat här. Och självklart måste jag umgås med min dator hela kvällen när jag ska lämna honom hemma i flera dagar. För imorgonbitti bär det av till landet med Maria. Förhoppningsvis kommer jag inte sakna min dator då jag hoppas på att vara upptagen med att sola hela dagarna :). Men man vet ju aldrig. Nu ska jag återgå till filmen.

/S

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nej folk är knäppa alltså! Haha!! Gött med några dagar ledigt, vad ska ni hitta på mer än sola? kram

2009-06-22 @ 20:27:45
URL: http://lovisarogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0