lite solbränd , mkt trött

Idag är Emmas födelsedag :D hon blir väldans gammal , hela 19 år. För att fira detta var vi igår ute och käkade på piren sen drog vi vidare ut i folkvimlet. Shit va folk asså! Tror aldrig ja sett så många människor i Jönköping innan. Eller jo när Hv har tagit Sm-guld, men inte annars. Alla var verkligen ute! Alla va där ;). Hela dagen hade jag varit stressad och en grej på jobbet fick mej på allmänt dåligt humör. Tror förresten hela Jkpg var och handlade i kiosken idag på förmiddagen. För himmel vad mycket det var att göra. Så efter en inte allt för bra dag tyckte jag förtjänade en fylla på stan. Men icke, jag fick köra själv. Det var nog första gången jag va ute helt nykter på stan (?) . Inte helt min grej. Jag kände mej allmänt tråkig och sur. Sånna dagar är det tur att man har underbara vänner <3

Annars har helgen bestått av en massa fotande av allt möjligt. I fredags och söndags hästar på tävlingar. Även en liten söt hundvalp slank med. I lördags hade jag med kameran och fotade fyllon på piren :P lite kul att vara paparazzi ibland. Speciellt med syrrans braiga systemkamera.

Nu var tanken att plugga till sista provet EVER (!!!) men så blev jag visst beordrad att ta bilen ner till city och inhandla lite mat från Hot Asia. Vad gör man inte för mamma på morsdag ;) haha. (eller kanske va det bara för att slippa plugga :P )

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0