snart så

snart så är de sista läxorna inlämnade, de sista redovisningarna redovisade och de sista proven skrivna. snart så är det slut på tiden i skolbänken. snart så kan jag leva som jag vill. Jag längtar! även om jag längtar i massor till skolans allra sista dag så lyckas jag på nått vis inte ha en aning om vad jag gör på fredag om två veckor. jobb svarade jag på frågan om jag skulle ut den dagen. Vilket jag absolut inte ska göra! jag är megaledig den fredagen och tänker inte hålla tillbaka mina spärrar den dagen. För på fredag om två veckor tar vi mina kära vänner studenten!!

Lovisa: Tusen tack för de fina orden :) och nej jag kunde inte förväntat mej att bli balens drottning bland alla fina människorna. alla var ju super snygga, snyggare än man kunnat tänka sej ! men jag tackar och tar emot vill jag lova, för den lilla plastkronan från BR gjorde min kväll till den bästa :) take care !

/S

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ingen orsak! Jag är glad att du är glad! Tack detsamma!

2009-05-29 @ 00:36:22
URL: http://lovisarogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0